خیلی وقته دلم نمی خواد بنویسم.. خودحس زندگی کردنو بیشتر دوس دارم این روزا.. از اینکه یکم احساس ارامش دارم و برای هیچ چیززندگی عجله ندارم دیگر .. و می خواهم درکش وقوس لحظه ها .. لحظه را زندگی کنم با عشق
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت: 3:49